سوالات متداول

ما به سوالات متداول در مورد خدمات منوی آنلاین ما پاسخ داده‌ایم تا به شما کمک کنیم بهتر با امکانات و قابلیت‌های ما آشنا شوید

  • برای تغییر در منو باید با پشتیبانی تماس گرفت؟

    خیر، برای تغییر در اطلاعات منو شما میتوانید از طریق پنل کاربری که در اختیارتان گذاشته می‌شود اقدام کنید

  • آیا برای کار کردن با پنل مدیریت نیاز به دانش خاصی است؟

    خیر، پنل مدیریت بصورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی و پیاده سازی شده و از پلتفرم های آماده موجود استفاده نشده و در طراحی آن تلاش شده که رابط کاربری پیچیده ای نداشته باشد آموزش های لازم برای کار با پنل مدیریت به شما داده خواهد شد

  • امکان عدم نمایش محصولات یا ناموجود کردن آن ها وجود دارد؟

    بله، شما میتوانید در هر زمان که نیاز بود محصولات موجود در منو خود را غیرقابل نمایش یا ناموجود کنید

  • آیا زبان برنامه‌نویسی سی‌شارپ (C#) در توسعه سایت‌های شما استفاده شده است؟

    بله، سایت‌های ما با استفاده از سی‌شارپ (C#) توسعه یافته‌اند. این زبان برنامه‌نویسی به ما امکان می‌دهد تا سایت‌هایی سریع، امن و با قابلیت‌های پیشرفته ایجاد کنیم که نیازهای متنوع کسب‌وکارها را برآورده می‌کنند.

  • امکان تعیین قیمت متفاوت برای زبان انگلیسی و عربی وجود دارد؟

    بله، با توجه با سیاست گذاری متفاوت فروشگاه ها برای قیمت گذاری محصولات برای گردشگران خارجی، شما میتوانید قیمت هر محصول را برای هر زبان مجزا مشخص کنید

  • آیا امکان تغییر پلن خریداری شده وجود دارد؟

    بله، در هرزمان که نیاز به ارتقا پلن خود داشتید، با ما مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان سایت شما ارتقا یابد

  • من قابلیت خاصی نیاز دارم. آیا امکان پیاده سازی آن وجود دارد؟

    بله، ما همیشه به دنبال ارتقاء محصولات خود هستم. مواردی که به آن نیاز دارید را با ما مطرح کنید. در صورت عمومی بودن و نیاز دیگران، به صورت رایگان و در صورت اختصاصی بودن قابلیت، با دریافت هزینه این قابلیت برای شما پیاده سازی خواهد شد

نمی توانید پاسخ سوال خود را پیدا کنید؟

سوال خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.